Pakiet usług i funkcji centrum telefonicznego


Przypisanie numerów

Przypisywanie numerów


Przypisywanie numerów publicznych, z którymi można bezpośrednio powiązać telefony bądź interaktywne menu.

Wewnętrzne linie

Linie wewnętrzne


Obsługa wewnętrznych linii telefonicznych w firmie. Telefony mogą pracować w dowolnej lokalizacji na świecie.

Generowanie billingów

System billingowy


System billingowy optymalizujący obsługę klientów biznesowych. Wygodne raporty dla operatorów, przegląd kto i gdzie dzwonił.

Poczta głosowa

Poczta głosowa


Funkcja umożliwia przekazanie wiadomości głosowych, które operator może później odsłuchać przez panel WWW centrali.

Podpięcie CRM

Integracja z CRM


Dostęp do bazy danych MySQL z billingiem pozwala podpiąć do niej własne aplikacje np. CRM i na tej podstawie generować billingi.

Nagrywanie rozmów

Nagrywanie rozmów


Zapis rozmów wychodzących oraz przychodzących. Funkcja pożądana we współczesnych Call Center i Contact Center.

IVR

Personalizacja centrali


Możliwość odtwarzania własnych plików dźwiękowych, ustawiania zapowiedzi głosowych (IVR), czy też muzyki w czasie oczekiwania.

Podpięcie smartfonów

Gotowość mobilna


Opcja szybkiego podpięcia telefonów komórkowych do istniejącej sieci VoIP za pomocą Internetu.

Menedżer narzędzi

Menedżer narzędzi


Elastyczność wyboru narzędzi pracy. Operator może wykorzystać telefony IP, smartfony, a także komunikatory internetowe.

Rozmowy w jednym czasie

Spiętrzenie rozmów


Prowadzenie rozmów przez wielu agentów w jednym czasie. Liczba zależy od opcji — od 2 do 1000 (w rozwiązaniach autorskich).

Kopia zapasowa centrali

Backup assistant


Asystent kopii zapasowej to zautomatyzowana funkcja, która codziennie tworzy kopię zapasową całego centrum telefonicznego.

Bezpieczeństwo centrali

Wyższe bezpieczeństwo


Zapewniamy dostęp do wirtualnej centrali w szyfrowanym tunelu. To najwyższy poziom zabezpieczeń usług w chmurze.

Zaawansowane rozwiązania w opcji dodatkowej


 

Zapowiedzi telefoniczne

Spersonalizowane komunikaty powitalne do wirtualnej centrali telefonicznej — zapowiedzi na wybranym numerze.

 

Interaktywne menu

Komunikat wyboru opcji, który kieruje klienta do właściwego działu firmy. Usługę lektorską można zamówić odrębnie.

 

Rozbudowane IVR

Rozbudowanie funkcji interaktywnego menu, np. o moduł kolejkowania połączeń i autoryzację numerów.

 

Monitorowanie agentów

Tryb nasłuchu rozmów agenta, system podpowiedzi dla agenta i model konferencyjny — strony prowadzą dialog z managerem.

 

Automatyzacja połączeń

Automatyczne wywoływanie połączeń — dialer dzwonienia inteligentnego. Funkcja, która usprawnia pracę CallCenter.

 

Dodatkowe szyfrowanie

Specjalne rozwiązania klasy Secret Enterprise Management, szyfrujące dane centrali, logi, rozmowy głosowe i zdarzenia.